Pagina's

zondag 7 juli 2019

Expositie

De hele maand juli exposeer ik met werk bij galerie Kunst in Beweging in Koudum. Grote en kleine art-quilts, tassen, sieraden en blokken bekleed met eco geprinte stof en papier.

Detail Unimaginable ombinations, ecoprint op stof en papier - Eke Krug 2019

ecoprint op stof en papier - Eke Krug 2019

ecoprint op stof en papier - Eke Krug 2019


Demonstratie en lezing
Op dinsdag 23 juli, tijdens de zomermarkt, laat ik vanaf 10 uur zien hoe de zogeheten ‘ecoprints’ ontstaan.
Vanaf 16.00 uur is er een besloten bijeenkomst, waarin ik vertel over wat mij drijft en hoe mijn werk tot stand komt; uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. Wie hierbij aanwezig wil zijn, kan zich aanmelden via connieharkemainfo@gmail.com of 06 87 265 366.

De expositie is van dinsdag 2 juli t/m woensdag 31 juli
Galerie Kunst in Beweging 
Hoofdstraat 1 – Koudum
Geopend op de zaterdag van 10 tot 17 uur,
op dinsdag 16, 23 en 30 juli van 10 tot 17 uur
en op afspraak

Workshops

Dit najaar geef ik workshops op drie verschillende locaties.
Via deze link kom je op de pagina waar beschrijvingen en locaties van de workshops staan.




7 opmerkingen:

Beth zei

How wonderful. All the best of success to you!! You're creativity is boundless.

els zei

Wat een prachtig werk. Heel veel succes Eke.

Hannie de Beer zei

Ziet er heel bijzonder uit, ik wens je veel succes met de expositie en workshops!

Eke zei

Dank je wel Els!

Eke zei

Dank je wel Hannie!

Aart zei

Veel succes Eke! Bijzonder werk!

Eke zei

Dank je wel Aart!