Pagina's

donderdag 30 januari 2020

Workshop en lesprogramma voorjaar en zomer 2020

Van schrijven op mijn blog komt de laatste tijd niet zoveel. Tot mijn schrik zag ik, dat ik in 2019 maar één keer iets gepost heb. Nu kan ik wel zeggen dat ik dat dit jaar anders ga doen, maar ik denk dat ik het maar in het midden laat.
Als ik iets te melden heb, dan schrijf ik hier....

Vandaag heb ik mijn workshoppagina bijgewerkt. Hierop staan alle locaties en workshops die de komende tijd gepland zijn. Enkele zijn al uitverkocht, op andere is nog plek. Vanaf begin maart start één en ander, dus aanmelden is nog mogelijk.

Er is diversiteit in wat er te kiezen valt, bijgaande foto geeft een indruk van de ideeën.

Workshop ideeen  - Eke Krug

Op de workshoppagina kun je op de link bij de locaties klikken, hier vind je alle informatie over de inhoud van de workshops.

De open dag met inschrijving  op het workshopprogramma bij Cordi Atelier in Groningen is al geweest en was een groot succes met veel bezoekers.
Aanstaande zaterdag 1 februari is er open dag en cursus presentatie bij Patchwork en Quiltcentrum Galerie de Ganzerik in Oppenhuizen. Daar ben ik van 10.00 tot 16.00 uur aanwezig.

Misschien komen we elkaar op één van de workshopdagen tegen. In elk geval tot ziens, hier op het blog, of in het echt.....

4 opmerkingen:

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Ik kom bij je met Textiel Crntraal in april. Heb er zin in.

Jo Huijsman zei

Leuk om een berichtje op je blog te lezen. Het is heel herkenbaar Eke, als je zoveel schrijft voor anderen dan raakt je eigen blog op de achtergrond.

Beth zei

It was wonderful seeing you post. It has been a long time. Your workshops look wonderful and I wish I was closer so I could come. I wish you the best of success. Your work is truly cutting edge and brilliant.

Olga Haan-Boer zei

Hi Eke. Wat heb je een mooi art. In Vezel met mooie voorbeelden.
Groetjes Olga.