Pagina's

zondag 8 september 2024

Over workshops en wat ik aan het doen ben

Vandaag heb ik de WORKSHOPPAGINA aangepast. De workshops die ik dit najaar doe bij Galerie de Ganzerik, Cordi Atelier en Hawar Textielinstituut staan er allemaal op.

Evenals het programma voor Studio Felt and Fibers in Frankrijk, waar ik in 2025 drie weken les ga geven. En natuurlijk wordt het weer genieten, als groep, de mooie locatie, de geweldige verzorging door Esther en Jan en de heerlijke maaltijden, ik schreef er vorig jaar al over, hier een link naar verhaal en foto's

En natuurlijk ben ik naast het lesgeven zelf ook aan het werk met wisselende materialen. Schilderen op linnen lappen, met eigengemaakte sojamelk en aardepigmenten. En daarna verwerken. De titel van onderstaand werk is 'Energy in Abandoned houses'. Het is voor mij een meditatieve manier van werken.




Ik ben met druk- en printtechnieken bezig op de gelli plate, het maken van eigen printplaten en het inkleuren van prints.




Het verstevigen van 3D vormen die er al een tijdje liggen en nu een heel nieuw karakter krijgen.



En natuurlijk de voorbereidingen van de diverse workshops en cursussen. Afgelopen zomer heb ik opnieuw mijn atelier ingericht en nu popel ik om aan de slag te gaan.




   






9 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig Eke!!

Anoniem zei

Je bent lekker bezig, Eke!

Anoniem zei

Het is weer één en al creativiteit en vindingrijkheid!!

Hannie de Beer zei

Veel succes. Met de nieuwe workshops!

Anoniem zei

Leuke dingen op het programma. Succes

Grieta zei

Wat een andere sfeer in je werk. Eenvoud

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel benieuwd naar je nieuwe werk. Ziet er spannend uit.

Anoniem zei

Inderdaad, en rust 😊

Anoniem zei

Er volgt meer, deze is al op een ander adres