Pagina's

donderdag 31 januari 2013

Donker

Vandaag scheen voor het eerst sinds half november de zon weer een paar minuten op ons huis. Het is altijd zo fijn als dat gebeurt, dan weet je dat we weer onderweg zijn naar het voorjaar en dat de zon iedere dag een stukje verder boven de berg uit komt.

Met de kleurenactiviteit zat ik in een donkere serie. Vandaag alle zakjes uitgespoeld die ik vorige week had aangemaakt. De lapjes hebben dus in plaats van 24 uur, 168 uur in de verf gezeten. Hoe zou de kleur eruit komen? Dat viel alles mee, de meeste kleuren komen heel aardig met de staalkaart overeen.

De verfrestjes heb ik over drie witte, katoenen lapjes gegooid, die ik vervolgens in de vriezer heb gezet. Geen idee wat er gaat gebeuren, maar dat maakt dit juist zo leuk. Misschien gebeurt er hetzelfde als met het sneeuwverven en wordt ik blij verrast.
Het zijn echter restkleuren, dus wat sterkte betreft is het afwachten.
Vanavond om 19:00 uur haal ik ze er weer uit.

Spannend!





Geen opmerkingen: