Pagina's

maandag 27 maart 2017

Tassen expositie Rijswijk, klaar voor vertrek

Morgen is het zover, we gaan op weg naar Nederland. Eerst met de boot van Oslo naar Kopenhagen, dan via Duitsland naar Dalfsen, waar we donderdag de Miniatuurquilts tentoonstelling, georganiseerd door het Quiltergilde, gaan bezoeken.
Daarna een paar dagen voor familie- en vriendenbezoek, voordat we naar Rijswijk vertrekken, waar we de tassenexpositie in gaan richten, die te zien zal zijn tijdens de Patchwork & Quiltdagen.


Vijfentwintig tassen komen er te hangen, allemaal hetzelfde model, maar verschillend van uitvoering. Een eigen ontwerp, waar lekker mee gespeeld kan worden, het patroon heb ik bij me.
Bovenstaande tas is gemaakt van een met ijs geverfde Egyptische katoen.  De tas op onderstaande foto is een combinatie van zijde- en katoenen stoffen, hand borduurwerk en leer. Het borduurwerk was te zien in een artikel in en op de omslag van de voorlaatste Vezel.
Tijdens de expositie ligt die editie van de Vezel ter inzage en is verkrijgbaar.


Ook de clutches die ik maakte voor de workshop in het blad Quilt & Zo, zijn tijdens de expositie te zien.



Er zijn nog veel meer exposanten aanwezig op de Patchwork & Quiltdagen in Rijswijk en het beloofd mooi te worden. Hieronder alle gegevens over data en openingstijden.

Patchwork & Quiltdagen

Organisatie: De Broodfabriek
Wanneer: 7, 8 en 9 april 2017 
Waar: Volmerlaan 12, 2288 GD Rijswijk
Hoe laat: 10.00 - 17.00 uur





7 opmerkingen:

Nienke zei

Dat wordt gezellig, en die tas... daarvan wil ik beslist graag het patroon kopen, geweldig!

Unknown zei

Wat ziet dat er geweldig uit Eke, ik hoop tijd te vinden om te komen kijken!

José zei

Jammer genoeg ben ik er niet.
Veel succes allemaal.

Hannie de Beer zei

Wat ben ik benieuwd Eke .het staat in mijn agenda , hopelijk komt er niets tussen..

els zei

Wat ik hier zie is al zo geweldig. Jammer dat ik de rest niet kan zien. Heel veel succes.

Jo Huijsman zei

Prachtig en ik kom kijken.

YDéé zei

Het was super om je tassen in het echt te bewonderen en aan te raken op de beurs in Rijswijk! Bedankt voor je enthousiaste verhalen bij iedere tas.